Tjugonde dag knut idag?

Nej det är inte tjugonde dag knut idag utan det är såhär att jag är bortrest den dagen så julen har faktiskt fått flytta ut redan nu från min blogg. En ny header är ditsatt och designen har annars fått återgå till vad den var innan.

Nu är jag ledig enda fram tills på lördag och min vecka kommer i stora drag att handla om förberedelser till vemdalenresan som jag ser fram emot jättemycket. Idag blir det veckohandling och en sväng på stan som står på schemat, imorgon blir det nog matlagning inför resan och kanske något bak. Onsdag så blir det den stora packardagen och eftersom det är tjugonde dag knut när jag är borta så tror jag att jag kommer ägna torsdagen åt att plocka ner alla julsaker. Fredagen kommer jag till stor del att tillbringa uppe på svenska mässan i Göteborg och lördagen blir det jobb och slutpackning. Söndag klockan halv sju på morgonen går bilen mot Jönköping för att sedan hoppa på en buss som ska ta oss till Vemdalen.

Det var min vecka det, Väldigt ledig men ändå fullspeckad. Få se om jag hinner skriva in någon mer rad i veckan annars få ni ha det så bra, slänger in bilder ifrån vemdalen antingen under veckan eller när jag kommit hem. Hoppas att era storhelger varit bra och att trettondagen som kommer nu i veckan även den blir trevlig. Åter till planeringen: Nästa skriva handlarlista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0