Systemkamera..

Ju mer jag får testa på att ta kort med en systemkamera desto mer vill jag själv ha en sådan. Den tar kort direkt och den tar bra bilder! Funderar skarpt på att skaffa mig en sådan och gå en fotokurs på kvällstid för sedan kan jag själv ta bilder på allt möjligt. Jag fick prova en på midsommar och det är ju lätt att ta bra bilder. Eller om man kan så kan man ta riktigt bra bilder men kan man inte så tar man bra eller knappt hyfsat bra. När vi tittade på korten så ser man ju lätt vilka kort ägaren till kameran har tagit och vilka en amatör har tagit!

Idag står det inhandling av mat på schemat och om vi hinner så ska vi också försöka hinna med en tur på sjön. Men det beror helt på hur vädret utvecklar sig! Innan vi ger oss ut så ska vi ändra om på vår altan också för just nu går det inte ligga i hammocken mitt på dagen så det måste vi fixa till!

Nu blir det att göra sig iordning för att åka till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0