Ledig en vecka..

Igår gick jag på en ledighet som varar i en vecka. Två av de dagarna ska jag till danmark på hundutställning men sen blir det en hel del midsommarfirande också på fredag. Helgen har varit ett enda kaos men den har ändå flytit på bra och jag är ganska nöjd med allt som hänt. I lördags så jobbade jag till klockan tre och sedan så bar det iväg hemåt för att dra vidare till varberg och en massa kompisar. Vi hade en hyfsat varm men väldigt trevlig kväll. Söndagsförmiddagen tillbringades upp på Elmia i Jönköping och Triple dog show, Tekla fick inte så mycket kritik på hur hon ser ut igår och hon skötte sig på bordet så jag är väl nöjd med det. När hon skulle visa sig så var dock backen mer intressant än vad det var att visa sig. Mitt godis var helt enkelt för dåligt för jag provade efter att det var slut med leverpastej och då sprang hon på bra! Så nu när vi ska till Danmark så ska jag ha fläskfilé med mig! =) Efter utställningen var det dags för kalas i Gnosjö och även det var jättetrevligt!

Danmark är den sista utställningen som vi är anmälda till och blir inte resultatet bättre där så struntar jag i allt vad som heter utställningar på ett tag. Det är inte kul att lägga ut en massa pengar och alltid få en tvåa. Vi hoppas på bra resultat på torsdag och sedan utgår vi ifrån det helt enkelt.

Nu blir det lite frukostätning och sedan ska jag ta tag i mitt liv och tvätta och städa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0