Sista dagen för...

...denna terminen ska jag avverka idag och det ska bli så skönt att gå ut på sommarlov. När jag kommer tillbaka till hösten så är det bara en termin kvar och det känns sjukt konstigt att jag sen har klarat av mina 3, 5 år på Hlk i Jönköping! =)

Jag har redan nu börjat titta lite efter ett jobb men just nu så ser det ganska så stendött ut tycker jag, men jag hoppas på att det ska dyka upp något så småningom! =) I eftermiddag så är det tanken att jag ska ge mig iväg till Sbk och träna inför tävlingen på lördag. Jag håller tummarna stenhårt för att det ska bli någorlunda gott väder på tävlingarna!

Nu ser jag att klockan börjar dra iväg och jag måste nu bege mig till stan och sedan vidare med bussen till Jönköping! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0