Utomhusdag!! =)

När det är såhär fint väder för första gången så är det faktiskt näst intill olagligt att vara inomhus om man inte måste. På förmiddagen idag så påbörjade jag operation trädgård och sedan åkte jag till jobbet. Eftermiddagen har tillbringats ute på gården och när jag är tillsammans med barnen så inser jag verkligen att jag valt rätt yrke! Det är lättare att inse det sådana här dagar när det är underbart väder än vad det är att inse det när det är dåligt väder.

Efter jobbet plockade jag med mig hundarna ut i trädgården för att plantera och påbörja operation fin trädgård! Jag har varit ute i två timmar nu ikväll och jag känner mig riktigt nöjd med resultatet. Nu får vi bara hoppas att mina växter överlever!

Tekla tog sig friheten att gräva två "jättefina" hål i trädgården, hon satt mittemellan och såg jättenöjd ut. Jag å andra sidan blev väl sådär nöjd. Jaja, bara att fylla igen och hoppas att det växer igen! Nu ska jag försöka få mig lite mat i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0