9/3-10

Då var det tisdag och jag sitter med en kopp kaffe i handen och pausar innan det är dags att ta sig an dagen som kommer. Vi får se vad som kommer att ske. Sålänge som Tekla håller sig pigg så får hon nog komma hem idag så det blir säkert en tur upp till Jönköping för att hämta hem lilla vovvisen. Blir det så att hon inte får komma hem så tror jag att det blir lite mathandling och städning här hemma annars tar vi iaf städningen imorgon. Mathandlingen är ett nödvändigt ont och det får vi i värsta fall ta när vi kommer hem ifrån Jönköping. Vem vet jag kanske får så mycket energi ikväll att jag städar av hela lägenheten också. =)

Idag på förmiddagen så blir det en liten tripp till tandläkaren och göra ett besök på grund av "frisk- tandvårdsgarantin". Vi får se hur det artar sig, blir det dyrt struntar jag i det. Gillar inte tandläkare i alla fall. Dags att bordsta till mina gaddingar!


 
 Gah vill inte!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0