Dags att åka och jobba!!!

Jaha då satt jag här igen! Jag har precis varit på promenad med hundarna i en timme i det fina vädret, vilket var välbehövligt med tanke på att jag strax ska åka och sätta mig på willys hela eftermiddagen och kvällen. Idag får man vårkänslor när man kommer utanför dörren så jag kan starkt rekomendera att ge sig ut i det fina vädret, det enda som fattas nu är att snön ska försvinna så får man ännu mera vårkänslor. Fast det är bra att det försvinner i denna takt för då blir det inte så blött ute men det tar ju sån tid!

Dags att göra sig iordning för en dag på jobbet, titta gärna in och hälsa om ni har vägarna förbi. Jag har humöret på topp och det känns nästan lite roligt att få åka till jobbet en stund. Jag har ju fått ta tillvara på förmiddagen iaf så känner mig väl tillmods.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0