Fullspeckat..

Det finns så mycket som jag vill göra men det finns alldeles för lite tid. Förstår inte hur denna våren och sommaren kommer bli. Nu i mars är det lugnt men så fort det blir april så blir det fullt upp varje helg som det ser ut nu. Men det är väldigt roligt också men sen ska jag hinna med att åka till Stockholm någongång och kanske halmstad någon gång och sen ska jag och mamma hinna med att åka utomlands. Det är mycket nu. Sen ska jag helst hinna med och jobba också, tråkigt att jag jobbar varannan helg önskar ibland att jag jobbade lite mindre. men men.

Nu är jag och Siri anmälda till en fortsättningskurs i agility och jag och Tekla är anmälda till en allmänlydnadskurs. Ska bli roligt att komma igång med träningen på allvar igen.


Nu blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0