Har rast!!

Då sitter jag och har rast, idag är en sån där hängig dag då jag inte orkar göra någonting alls. Jag är trött, trött och åter trött. Har varit det sedan jag blev förkyld förra veckan men jag hoppas att det snart släpper. Ikväll blir det att inte göra någonting som står på programmet, eller det blir kanske lite plugg och plock hemma men jag gör bara sånt jag känner att jag orkar med.

Idag har jag satt igång med intervjuerna till examensarbetet och jag fick fram lite grann ifrån intervjuerna, nu återstår bara att se vad resultatet av alla intervjuer blir. Jag måste bara hitta tre undersökningspersoner till sen så är jag igång på allvar!

Nu blir det lite dokumentation som gäller i eftermiddag, innan barnen kommer in efter att de har varit ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0