Jobb, fest och agility

Då har även denna helg gått, det är alltid lika skönt på fredagen och dubbelt så jobbigt på söndagen men snart är det fredag igen. Imorgon påbörjar jag min tredje vecka på vfu:n, tiden går verkligen så fort och imorgon ska jag ha en sångsamling som jag precis har suttit och förberett. Nu ska jag bara bränna ner musiken på skiva så jag får med mig musiken till förskolan.

Dagen igår bestod till största delen av jobb men jag hann ut en stund på förmiddagen med hundarna och mamma. På jobbet flöt timmarna iväg fort och det var ändå hyfsat mycket att göra. När jag slutat jobba så styrde jag bilen mot ljuseveka där det var fest, det var en mycket trevlig tillställning och vi var hemma runt två på natten.

Idag var det upp klockan sju för att bege sig till Forserum där det var hopptävling med Siri. Det var tre lopp som vi var anmälda till. I första loppet så kom vi tvåa med fem fel!! =) I de andra två loppen så diskade vi oss, mycket för att Siri hade lite bråttom och att jag visar för dåligt. Jag måste hela tiden ligga steget före den damen annars tar hon fullt med egna initiativ!




Siri med sin rosett!

I förra veckan så drog jag igång med intervjuerna till examensarbetet och jag fick fram mycket givande svar. Denna veckan så ska jag göra de två sista intervjuerna och sen börjar arbetet med att sammanställa alla. Fortsättning följer!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0