Morgonpromenad och morgonkaffe!!

Dagen har börjat riktigt lugn och jag gillar verkligen lugna morgnar oavesett om man ska iväg tidigt eller sent. Enda skillnaden är väl att man lättare tar sig upp ur sängen ju senare man ska gå upp, börjar man klockan sju går man sällan upp klockan fem bara för att få en lugn morgon. Inte jag i alla fall.

Jag började min morgon med en skön morgonpromenad med hundarna och nu sitter jag framför nyhetsmorgon med kaffet i handen. Idag så blir det vfu mellan 10.15-19.30 ikväll, det blir en lång dag men jag får ta ut en timme någon annan dag.

Igår så var mina lärare ifrån skolan på besök och besöket flöt på bra tycker jag och hon var jättetrevlig inte alls som många lärare kan vara. Jag visste inte vem hon var och trodde att det var en tidigarelärare som skulle komma men det visade sig att hon var förskollärare som hade ett vikariat på HLK. Anledningen till att jag inte kände igen henne var att hon började i höstas. Det gick i vilket fall bra och hon var jättetrevligt. Nu är halva perioden avklarad idag och halva tiden är kvar men då får man inte glömma att långfredagen och annandagen får bort så det kommer att gå fort nu tills att jag är tillbaka i verkligheten.

Dags att göra sig iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0