Nu går det nedför!!!

Nu var det torsdag och jag sitter här hemma i min ensamhet med en hund på var sida som sover. Jag hade väldigt gärna gått och lagt mig igen. Eller nja inte lagt mig men kokat en kopp kaffe och lagt mig i soffan och njutit av morgonprogrammen som går på tv.

Idag ska jag genomföra mina två sista intervjuer sedan har jag fixat klart det, sen är det bara två observationer som ska göras vecka 15 och sen är även det klart. Sedan är det bara till att börja sammanställa det hela vilket är något utav det som kommer att ta längst tid tror jag.

Även idag så blir det med andra ord en lång dag på förskolan och jag är nog inte hemma före halv fem. Sedan hinner jag inte mer än hem innan det är dags att bege sig till Nydala, hinner väl hem och rasta av hundarna men mycket mer hinns inte med.

Nu är det strax dags att bege sig! Skriver kanske någon rad framåt kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0