Sista natten ensam är förbi..

Då var sista natten som gräsänka avklarad och idag kommer Johan hem, ska bli kul att träffa honom igen och se vad han tycker om sitt nya jobb. Är inte alls lika kul att vara hemma själv men jag fick en hel del ordning i lägenheten igårkväll och det var skönt. Det är så väldigt lätt att städa när man väljer det före att plugga. Eftersom att jag nu har städat så får det faktiskt bli lite plugg ikväll.

Johan kommer nog bli sent för han ska ta "svängen" förbi Halmstad och köra hem en kille eller man innan han åker hem. Så jag hinner nog plugga en bra stund innan han kommer. Blir i alla fall skönt att få hem honom igen, igår stack Tekla efter en hare innan jag skulle gå och lägga mig. Jag tappade kopplet och hon sprang, jag trodde en stund att jag skulle få jaga hund hela natten. Men jag lämnade balkongdörren öppen och gav mig ut i Hångernatten, när jag kom hem efter tio minuter så satt hon i vardagsrummet och väntade och då kände jag stor lättnad kan man säga.

Nu ska jag bara ge hundarna frukost sedan beger jag mig till Borgens fsk för en ny dag på vfu:n, vi får se vad denna dagen har att ge. Tror att vi skulle gå till den efterfrågade gläntan idag men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0