Sjukdag!!!

Idag är det måndag och jag ligger under en filt i soffan är hyfsat utslagen! Lite piggare för stunden men det är nog på grund av ipren. Tekla ligger vid altandörren och solar sig och Siri ligger i soffan och myser, det låter med andra ord som om att jag har två riktigt lata hundar idag. Fast det gör inte så mycket för jag orkar inte riktigt ge mig ut med dem idag.

I helgen har jag försökt att ta det lugnt med tanke på att jag har varit ganska så förkyld i veckan och jag har inte tid att missa en massa tid på vfu:n. Tyvärr så förstörde nog en dag i ett kallt ridhus den saken för igår när jag kom hem så var jag inte alls pigg. I lördags tog jag det lugnt med lite ridhusträning med hundarna och på kvällen så gav vi oss av till mamma och pappa för en trevlig kväll. I söndags var det utställning som stod på schemat men det gick inte så bra igår heller. För mer information gå in på hemsidan.

Håller jag mig så pigg som jag känner mig idag så tror jag faktiskt att jag ska försöka att ge mig på lite c-uppsatsplugg också men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0