Söndag v. 12

Då var det återigen Söndag och veckorna rinner på alldeles för fort som vanligt, idag så står det röj i trädgården på schemat om bara Johan kunde ta sig upp ur sängen! Idag när ja gick upp ur sängen stod klockan på halv tio, jag gick då upp och gick en promenad med hundarna. När jag kom hem satte jag på kaffe och gjorde iordning lite frukost och satte mig sedan framför tv:n och såg då att klockan var kvart i tolv. Blev väldigt fundersam och kunde inte tänka mig att det hade tagit mig en dryg timme att göra det jag gjort. Kom då på att klockan inte kan ha varit halv tio när jag gick upp utan halv elva. Idag skulle vi ju ställa om klockan, det glömde jag igår när jag gick och la mig. Det gillar jag inte och nu har jag förlorat en timme. Surt.

Igår tog jag och Johan det bara lugnt och tittade på tre filmer och för en gångs skull så såg jag färdigt ALLA TRE!!! Jag brukar klara max en, när vi tittade på den sista så var dock ögonlocken tunga.

Missade ni Earth Hour igår?? Det gjorde inte vi i alla fall, men jag hade så mycket ljus tända så folk trodde väl att vi inte var med! =)

Dags att ta tag i sitt liv och ge sig ut och röja i trädgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0