Två veckor kvar..

Nu har jag inlett min fjärde vecka på vfu:n och det tråkigt att det snart börjar närma sig sitt slut och nu är det inga hela veckor kvar heller. Känner nu att utbildningen mer och mer börjar närma sig sitt slut och det känns skönt men ändå vemodigt men jag längtar samtidigt tills att jag själv får börja jobba.

I veckan är det ganska så lugn jag jobbar onsdag, lördag och söndag men jag är ledig långfredagen och annandag påsk. Jag måste verkligen sätta igång på allvar med uppsatsen nu också så att det blir inte blir så stressigt på slutet men jag har som mål att skrivit ihop min del av bakgrunden till vecka 15 och även då har skrivit av alla intervjuer så att jag och Erika sedan lättare ska kunna analysera det sen.

Idag har jag varit och betalat allmänlydnadskursen så nu drar den snart igång vilket är kul. I slutet på April så drar även forsättningskursen i agility igång och det ska också bli kul och jag hoppas att dessa kurser ska ge oss något. Men nästa mål är den 17:e April då det är tävling i Kalmar men jag har inte så höga förhoppningar men hoppas på att vi ska klara oss utan att bli diskade i alla fall för det är en dålig vana för oss nu. Men nu kan vi träna mer än en gång i veckan och då kanske vi får igång oss lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0