Äntligen!!

Igår fungerade det alltså att olja golvet!! ÄNTLIGEN!!! Nu är det jättefint så nu ska jag bara köpa växter och nya möbler sedan ska det allt bli fint på min altan också! =)

Min käke verker idag mer än någonsin och jag kan knappt äta. Blir det inte bättre under morgondagen får jag nästan ringa till tandläkaren för såhär kan jag inte gå. Jag kan ju knappt äta. Idag har jag tillbringat dagen på agilitybanorna med mycket trevligt sällskap och det vore dumt att säga att jag är pigg ikväll. Gick en promenix med Tekla bara för att hon skulle få sprina av sig lite när hon kom hem men sen la jag mig på soffan och somnade direkt. Inte så länge eftersom jag vaknade med sprängande verk i käken. Jag hade ändå proppat i mig alvedon, jag hoppas bara att jag får sova inatt.

Nu har vi äntligen fått inviga hundarnas flytvästar då vi nu fått igång båten! bägge två tyckte att det var spännande att åka båt. Först lite tveksamma men efter en stund så gav de med sig och tyckte nog att det var ganska så rogivande. Tekla försökte ett antal gånger hoppa ner i vattnet med misslyckat resultat men hon var nära att lyckas en gång men jag lyckades fånga henne precis innan vattenytan! =) Det kommer att bli fler dagar på sjön i år det vill jag lova och så fort som det har blivit lite varmare i vattnet ska Tekla få bada också.

Imorgon måste jag ringa veterinären då Tekla har fått jättekonstiga utslag under ena frambenet. Känns som små finnar och ser ut som små finnar. Innan har hon bara varit röd men nu har det ploppat upp små knölar eller känns som fettknölar eller finnar. Vi får se var veterinären säger. Hoppas att det inte är något allvarligt i alla fall!



 Snälla låt mig hoppa i!!!

 
 Varmt i solen med flytväst!

 
Nu är det nära!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka underbara bilder. Känns som sommar när man ser dem. Längtar tills man får ge sig ut på sjön igen...

2010-05-25 @ 00:06:58
URL: http://wilmasagility.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0