Det regnar här i Hånger idag...

...Du har det säkert bättre än jag... Det händer inget särskilt jag har det ganska bra... Men det regnar här i Hånger idag!!

Så är det faktiskt och jag tror att jag idag har genomlidigt den slöaste dagen i mitt liv på mycket länge. Jag pluggade på förmiddagen men sen gick musten ur mig. Jag orkade inte med annat än att ligga på soffan fram till tre sen blev jag trött på mig själv och gick in i duschen. Nu har jag äntligen lyckats slänga ihop en bulldeg som ska bli hälften bullar och hälften skorpor.. Tanken var att jag skulle bakat bröd också men eftersom att jag inte har något mer mjöl får det bli något som jag gör imorgon. Johan skulle köpa mjöl åt mig sen! =)

Ikväll blir det lugnt. När jag har bakat klart så tror jag att jag kommer tillbringa resterande tiden av dagen på soffan. Är inte på humör att  göra annat när det är så kasst väder ute. Blir kanske en kort promenad med hundarna också men de verkar lika sega som jag är idag så vi får se. Nyttigt att ha dagar då man inte gör någonting också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0