Fredag!!

Då var det fredag och jag känner hur helgen gör antåg. Jag har funderat på det länge nu och jag räknade ut att jag minns inte sist jag hade den där riktiga fredagskänslan! Antingen har det varit någon tävling på lördagen som gjort att jag måste göra mig iordning på fredagen och upp tidigt på lördagen. Eller så har jag jobbar på fredagen och då har fredagskänslan försvunnit eller så har det varit min jobbarhelg och då infinner sig inte fredagskänslan över huvudtaget. MEN idag har jag en ordentlig fredagskänsla och ingen tävling imorgon (vilket kanske är lite tråkigt) och jag jobbar inte så jag har nästan lite ångest över vad jag ska hitta på. På klubben är det tävlingar i helgen så det är lönlöst att försöka komma intill träningsplanerna men kanske sticker förbi och kolla läget. Fast är det samma väder som det är idag så kan det ju kvitta..

Jag fattar inte vart våren tod vägen, det är ju rena vintern ute. Matilda och Oskar kommer hit och jag som hade hoppats på att vi kunde vara ute lite, grillning blir det ju men det får karlarna sköta så sitter nog jag och matilda här inne i värmen! =)

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0