Ingen oljning idag heller..

Jaha besviken på vädret som gång på gång denna vecka bara sviker mig. Igår var det superfint på dagen men kasst på kvällen och nu idag har vi väntat på att golvet ska torka och när det kanske bara är en timme kvar på torkningen... JA då kommer regnet.. Det är nog inte meningen att vi ska få olja vårt golv denna veckan.. Bättre lycka till helgen.

Har så fruktansvärt ont i min käke idag sedan tandläkarbesöket igår och jag känner mig orkeslös. Har jag ont i mina tänder eller i munnen överhuvudtaget blir jag alltid jättetrött och hängig. Jag får väl i alla fall se till att plocka ihop en maskin tvätt och tvätta lite kanske! =)

Nu är det i alla fall helg och ikväll blir det djungel kyckling till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0