Morgon.. Nej sen natt..

Klockan är sex och jag ska snart ta mig i kragen och borsta mina tänder för att bege mig till Jönköping och examinationsseminarie. Idag har jag inte mycket energi hoppet ligger i att jag troligtvis är ledig i en hel vecka framåt här nu men det bestäms inte förens efter examinationsseminariet idag. Jag kan säga att jag var inte kartig när klockan ringde inatt kvart i fem. Det är inte tidigt morgon... Det är sen natt..

Ikväll kommer Matilda och Oskar hit och umgås lite med oss och det ska bli jättetrevligt. Imorgon kommer det hit lite till folk och terroriserar grillen igen. Jaja, alltid trevligt med folk i huset. Med andra ord så blir det städning i eftermiddag när jag kommer hem ifrån skolan. Skönt är dock att Johan har lovat att hjälpa mig.=) Dags att ta tjuren vid hornen och bege sig mot värnamo för att sedan byta till buss mot Jönköping. Uppdaterar kanske något i helgen. Titta in i alla fall så får n se, hemsidan kommer nog att uppdateras under helgen eftersom att vi ska på utställning på söndag. Kika gärna in där! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0