Nähä.. än är jag kvar..

Bara dagen efterjag skrev att jag funderar på att lägga ner så är jag tillbaka. Tror att jag är för rotad för tillfället och jag tycker att det är så kul att sitta och knåpa och dona med både bloggen och hundarnas hemsida. De ligger här jämte mig en på var sida och sover, det är inte riktigt klokt hur mycket glädje två varelser kan skänka en människa. Vad de än gör för dumt så är dom alltid lika söta och alltid lika glada oftast. Siri kan emellanåt vara lite sur men hon är inte jättelångsynt.

Idag ska jag plantera mina jordgubbsplantor och min lavendel, jag hade gärna haft lite mer plantor att sätta men jag får vänta till lönen kommer med det.

Annars är det kurs på klubben som gäller ikväll och innan det så kommer Felix förbi på lite tårta..
Kanske återkommer under dagen. Första dagen på länge då jag ska unna mig lite ledighet, vi kan inte arbeta mycket med examensarbetet idag eftersom vi väntar på mailrespons ifrån handledaren. Så jag känner inte ens den där jobbiga känslan över att jag borde.

Dags att gå ut i trädgården!

Kommentarer
Postat av: Ida

Njut av dagen! Kram

2010-05-11 @ 12:51:20
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0