Nedräkningen har börjat..

Då är klockan snart tolv och nedräkningen till arbetstarten har börjat. Det kändes inte lika hårt idag på morgonen när det regnade som spö i backen men nu tittar ju faktiskt solen fram emellan målnen. Nu när jag ska jobba så blir det säkert jättebra väder idag eftersom det har varit kasst hela veckan så skulle det inte förvåna mig om det blir bra idag när jag inte är ledig. Vädret har ju bara haft en vecka på sig att bli bra men självklart väntar det säkert tills klockan 13.00 idag.

Har precis kommit in efter en skogspromenad med dogsen och tröttade även ut dem med lite trädgårdsträning. Idag bestod den av slalomingångar med Siri och inlärning av slalom med Tekla. Sedan ska jag och Tekla visa upp ett trick på kursen med och jag påbörjade även inlärningen av det tricket med henne. Men det var lite svårt tyckte Tekla så jag får nog börja inomhus och sen flytta ut. Inomhus finns det ingen störning, dock var hon väldigt fokuserad på mig så det var nog inte problemet... Problemet var nog att jag inte var tydlig nog. Med ett bra träningsresultat i ryggsäcken går jag nu och börjar göra mig iordning för Willys. Måtte tiden gå fort bara! =)

Kommentarer
Postat av: Ladyinred87@soclog

Välkommen hit! Jag läser din faktiskt med i mellan åt men lova bli bättre! Absolut så ses vi på onsdag.. Kramar

2010-05-16 @ 09:05:56
URL: http://Ladyinred87.soclog.se
Postat av: Ladyinred87@soclog

absolut!

2010-05-17 @ 16:13:41
URL: http://Ladyinred87.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0