Plugg och träning..

Okej jag har hittat på en hel del annat än att plugga och träna. Jag har plockat ut diskmaskinen och ätit också.. HAHA vilket spännande liv man har. Tur att jag själv tycker det i alla fall. :)) Det är dock kanske inte så spännande att läsa om jämt så jag gör som alla andra tar mig en funderare över om jag ska fortsätta blogga eller inte.

Jag tror att man en gång i livet kommer man till en punkt när man känner att detta är ett avslutat kapitel, frågan är om jag är där ännu eller om jag fortfarande har för mycket att skriva av mig för att sluta. Det återstår att se.

Jag är nu mätt och god efter en nygrillad kyckling, rostade rotfrukter och tzatsiki. Det är som upplagt för att somna i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0