Pluggande dag..

Idag har jag suttit och korrekturläst två uppsatser, jag vet inte riktigt om jag skulle läsa två men jag fattade som om att det ändå var tanken. Nu sitter jag i alla fall inte helt handfallen inför morgondagens stundande handledning.

Jag har faktiskt hunnit med att tvätta två maskiner tvätt emellan varven här hemma också. Skulle ha tvättat en tredje men tvätten torkar inte riktigt i den takten jag vill så att det får bli att tvätta den sista imorgon. Johan har precis varit hemma och slängt ihop en kycklinggryta så mätt och go i magen är man också.

Jag har faktiskt ingenting vettigt att skriva. Ingen motivation heller faktiskt för tillfället, får se om den kommer tillbaka med tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0