Provopponering imorgon..

Gårdagen och dagen har tillbringats till största delen framför datorn och uppsatsläsning. Jag känner mig nu gräsligt trött och jag hoppas att jag ska orka med eftermiddagen då jag har fyra hundar hemma. Jag trodde dock inte att jag skulle läst färdigt den sista uppsatsen så snabbt så jag tror faktiskt att jag ska binda upp dogsen ute och plantera lite växter.. Kanske..

Annars vet jag faktiskt inte vad eftermiddagen har att bjuda på.. Johan har lovat att laga mat till mig idag.. =) Har jag lite tur så har jag fått jobb nu under några veckor på en förskola. Nu när snart examensarbetet är färdigt så har jag lite tid över till annat. Först var jag orolig över om det skulle medföra att jag tjänar för mycket pengar men såg jag att Juni börjar på tisdag och det innebär en ny månad! =) Tror att jag ska ta en liten powernap innan hundarna vaknar och vill gå ut. De stora klarar sig nog en bra stund till men har en liten på 5 månader med som säkert behöver gå ut snart! Han sover gott nu så behöver ju inte störa honom då! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0