Rastlös...

Underhåll mig!!! Idag är det en röd dag och min sambo har åkt för att köra cross så frågan är nu vad jag ska hitta på. Jag är oerhört rastlös och skulle uppskatta lite underhållning, annars får jag väl underhålla mig själv óch den underhållningen kommer att bestå av bakning och städning isåfall. Inte så mycket till High life men men, hade velat åkt ut med båten idag eller tagit en bilrunda men som sagt har Johan åkt för att köra kross så jag får väl underhålla mig själv. Kanske får åka och träna eller nått annars om tiden går för sakta, jag menar jag kommer ju att vara klar med städningen och bakningen på några timmar bara.. jaja ska sluta oja mig och ta tag i mitt liv istället.. See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0