Regnig lördag..

Lördagen började väldigt regnigt idag tycker jag, Siri ville inte ens gå ut. Jag tillbringar en lugn förmiddag i soffan med en kopp kaffe och två utslagna hundar på golvet. Eftersom att Johan precis har gett sig iväg för att köra cross och jag snart åker och jobbar ska jag snart sätta igång med lite hundträning så att de är någorlunda trött eftersom att de ska vara själva en bra stund i eftermiddag.

I helgen är det första helgen på drygt en och en halv månad som jag jobbar som jag ska egentligen och sen jobbar jag nästa lördag men efter det så är jag ledig två helger i rad vilket innebär att jag är ledig fyra helger i rad igen. Skönt att det inte är jättesvårt att ta ledigt ifrån jobbet i alla fall men jag gillar inte att jobba helgen längre. Förr kunde jag jobba hur mycket som helst men nu känner jag bara bläää varje gång jag ska iväg på helgen. Fast idag känns det inte så mycket blää eftersom att jag inte jobbat på tre veckor eller något.

Nu har jag snart varit ledig ifrån tävling i en månad men nästa vecka är det återigen dags i Aneby, hoppas på att det ska gå lika bra som i Kista men det återstår att se. Denna vecka ska jag lägga något bana och se hur det går. Har inte tränat så mycket på 12-pinnars slalom utan mest tränat självständighet och ingångar på fyra pinnar. Jag är nöjd om vi går runt utan att diska oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0