Sista dagen innan helg..

Då var det fredag och jag sitter och gör ingenting. Jag hoppas på att vädret ska hålla som det är just nu så att mitt golv kan oljas idag eller imorgon eftermiddag. Det börjar redan torka lite nu så jag håller mina tummar. Annars blir det en ganska så lugn helg som väntar då det är jobb imorgon och tävling på söndag, om det inte varit för jobbet så skulle jag tränat viltspår med Tekla imorgon men tror tyvärr att jag missar det.

Så morgontrötta hundar som jag har får man nog leta efter. Sova kan de verkligen i alla fall men nu ska de få frukost. Idag ska jag äntligen få äta sill och potatis med hemma hos mamma med mormors sill.. Mumma!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0