Tungt...

Jag har under en tid tyckt att allting har varit väldigt tungt och jag tycker inte att våren sätter igång på riktigt. Våren ska vara en tid då man är pigg och glad men nu en tid har jag varit trött och orkeslös. Ofta brukar jag ha lust till att städa när det ska göras, baka kan jag ofta få lust med och greja i trädgården är alltid kul. För tillfället orkar jag ingenting. Det jag orkar är att hålla på med hundarna för man får så mycket glädje tillbaka ifrån dom.

Tror det beror på att det är mycket som hänger över en nu, när man är student så innebär det att man har skaplig ekonomi men inte så bra som man vill. Jag kan göra det som jag vill till stor del men det fanns en tid då jag också hade råd att spara pengar trotts att jag gjorde allt det jag ville. Sedan ligger det sketna examensarbetet över och hänger hela tiden. Jag hoppas att mina vårkänslor kommer tillbaka om tre veckor när det är klart, när denna terminen är över ska jag fira ordentligt och det känns som om att jag är helt färdig då egentligen för då har jag bara en termin kvar och det värsta gjort. =)

Nu ska jag upp till Jönköping imorgon och ha examinationsseminarie och sedan är jag ledig i en vecka, eller har ju examensarbetet och fixa med men jag ska inte upp till Jönköping och jag hoppas att det ska ge mig lite ny energi. Ska försöka att lägga in en liten sammanfattning av vad vår undersökning har kommit fram till under veckan eller nästa vecka. Nu ska jag titta på halv åtta hos mig och njuta av kvällen, för som sagt finns inte orken till att göra mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0