V. 22

Jaha.. Nu har vecka 22 gjort sitt intåg och veckan som kommer blir ganska så hektisk. Varje eftermiddag i tre veckors tid ska jag jobba på en förskola mellan 12.45-16.30.. Fast några dagar blir det inte på grund av att skolan sätter sina käppar i hjulet.

Helgen har varit helt underbar tycker jag. I fredags så tog vi hand om Johans kusin på eftermiddagen då hennes hamster dött och på kvällen var det träningskväll på klubben vilket var mycket trevligt. På lördagen var det dagen D med stort B. Dags för Brolle och trevligt sällskap. Måste säga att jag blev lite besviken eftersom Brolle bara spelade i en timme. Tyckte han kunde spelat lite längre, som tur väl var hade vi jättetrevligt även efter konserten med och vi var nog hemma runt två. Jag och Johan cyklade tendemcykel hem och det var faktiskt jätteroligt och cykeln rullade på som bara den.

Gårdagen tillbringade vi mestadels på sjön och det var trevligt att äntligen få komma ut med båten! =)

Denna veckan kommer att innebära mycket hund eftersom att jag sitter i utställningskommitén och utställningen är denna veckan så kommer jag att tillbringa en hel del tid på klubben!

Nu ska jag hänga upp en maskin tvätt! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0