Sticka ut eller inte???

Folk påstår att man ska kunna sticka ut och vara sig själv?? Kan man det i ett samhälle där alla helst ska tycka samma?? Nej det tror inte jag, jag är inte en av dem som sticker ut. Men jag respekterar dem och de som jag har mindre respekt för är de personer som inte kan tolerera att folk och människor är annorunda. Ibland blir jag lite trött på småstadtänket som finns runt omkring men älskar naturen, min familj och mina vänner så skulle inte för något i världen byta ut detta liv i dagsläget i alla fall. Det handlar väl bara om att stålsätta sig själv och inte bry sig om vad andra tycker. Bryr man sig tror jag att man tillsist går under! Det var dagens tankar det!

*

Idag kommer Ann, Adam och Frida på middag och det ska bli trevligt. Jag ska snart hoppa ur mysisarna för att åka till stan och handla det sista. Imorgon ska jag klippa mig! Det ska bli skönt att bli lite korthårig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0