Tillbakablick..

Idag försökte jag hitta ett gammal inlägg där jag ställer frågan till er läsare om tåg kan backa! NU vet jag jag för idag såg jag ett tåg som kan backa! =) Ja så relevant men tänkte att jag skulle skriva det eftersom att jag diskuterat det en gång innan här.

*

Idag har jag tränat agility och min lilla Siri är en riktig stjärna som tar banan trotts att jag visar helt kass. Men det går ju helt klart mycket fortare och bättre när jag gör rätt. Tekla var lite uppstressad idag men vi får jobba på, en kombination var nog lite för svår för henne men jag ska försöka att träna den en gång till. Bara att jobba vidare. Snart ska vi ju till Jenny Damm också och det ser vi fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0